Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

http://bilybim.rajce.idnes.cz/EGELY_WHEEL/ ....nafotil jsem zkumavku zn Simax, má pracovní teplotu je 1260  'C. Použil jsem ji sám, podle prezentovaného pokusu pana Egelyho na přednášce v Praze. Vložil jsem do ní nadrcený uhelný prach z brikety a grafitovou tuhu zn. Koh I Noor zakoupenou ještě v ČSSR. Grafit Koh i Noor těžil na Netolicku a ložisko železo neobsahovalo , firma Koh i Noor do grafitu tuh železo nepřidávala. Grafitovou tuhu jsem nadrtil a otestoval na papíře zespodu magnetem a částečky prachu se nepohybovaly, to samé jsem udělal s uhelným prachem a opět stejná reakce bez pohybu částeček prachu. Vložil jsem podle návodu pana Egelyho zkumavku s obsahem vložených ingrediencí do mikrovlnné trouby a zapnul na 4 minuty. Okraje grafitové tuhy začaly ihned zářit, jako když svařujete el. obloukem. Okraj tuhy, blíže hrdla zkumavky, zářil podstatně více celé 4 minuty, ten druhý u uzavřeného konce zkumavky po chvilce zhasl. Z mikrovlnné trouby nevycházel kouř, ale zápach pálení ano. Mikrovlnná trouba byla nepoškozena a neočazena . Vyndal jsem zkumavku a vysypal její obsah na papír, po té jsem ho otestoval zespodu papíru magnetem . Směs prachu neobsahovala magnetické částečky. Vzal jsem ještě dřevěnou špejli a v místě záře na konci grafitové tuhy, kde se zkumavka zdeformovala a natavila do prohlubně, jsem špejlí vyškrábl a nadrtil spečený prach s grafitovým koncem tuhy a vysypal jej na papír a zespodu otestoval magnetem. Částečky prachu z magneticky inertního materiálu se pohybovaly po papíře po tahu magnetu pod ním . Magnet je přitahoval, tvořily se cestičky, tak jako na magické tabulce z dětství. ( magnet je neodpuzoval v případě možně dočasné diamagnetické vlastnosti uhlíku ) Tento prach mám stále ve zkumavce uložený a je stále po několika měsících feromagneticky ! Tento pokus s může každý ověřit sám , nehrozí poškození mikrovlnky a ani zdravý !!! Pan Egely prezentuje pokus, který má opodstatnění !!!!

0 0
možnosti

http://www.scinexx.de/wissen-aktuell-10598-2009-10-05.html

Egely je buď snílek a jako inženýr nepozná grafit od železa, nebo si z vás neználků dělá regulerní srandu. :-) Přikláním se k tomu druhému...

1 0
možnosti
Foto

http://www.egely.hu/?page=dokumentum&lang=hun&id=2  ....PROHLÁŠENÍ PANA GYÖRGY EGELY K ÚTOKŮM NA JEHO VZDĚLÁNÍ !

0 1
možnosti

ACH... :-) tak to je ten týpek, co v mikrovlnce upekl z uhlíku železo pomocí chladné fuze....

;-D

konec diskuze

1 0
možnosti

Víte proč Bůh stvořil slepici jako první ? Protože není blbej , musel by totiž sedět na vejcích .

0 0
možnosti
Foto

pokračování tohoto článku ....a odpověď všem pseudokritickým komentujícím. 

http://antoninkratochvil.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=394654&bk=28560

0 1
možnosti

co je to ve vašem podání ta "pseudokritika"? jako že kritizujeme, zároveň ale obdivujeme a souhlasíme? :-)

1 0
možnosti

Pitomé kolečko a jakou to někomu udělá radost. :-)

2 0
možnosti

Zdravíčko . Začal bych tématem volná energie . Na kolečko se zeptám později .

Popíráte volnou energii , zde přítomní odpůrci ?

0 0
možnosti

Nepopírám :-) Pouze tvrdím, že dosud nebyla pozorována a že vše, s čím jsme se zatím ve fyzice setkali, lze snáz vysvětlit bez teorie volné energie než s ní :-)

1 0
možnosti
Foto

J15a17k48u49b 44R79o57t68h

31. 1. 2014 7:39

Mám pro vás dobrou zprávu. I vy jste nominován na cenu Mašíbl 2014. Viz můj blog.

1 1
možnosti
Foto

budu velice potěšen ;-D, mě taškařice s balvánky už nebaví , chce to něco nového ...

0 0
možnosti
Foto

...na ironické komentáře reagovat nebudu, Postačí mi věcné argumenty. Kouzelníka Randiho ať si osloví kdo chce, ale zjevně když mi toto navrhujete zjevně jste buď článek nečetli a nebo jste ho vůbec nepochopili.  Víc k těmto komentářů nemám co říci . Poradím Vám čtěte a pak se ptejte a argumentujte, takto je to k ničemu. Mě Vaše předsudky nezajímají !!

0 1
možnosti

Pridavam se k navrhu, abyste ihned vyrazil pro penize! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Je to šarlatánství nejhrubšího zrna.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS