Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hele, jak to, že jsi v těch liniích neobjevil bývalý palác kultůry?:))

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že si raději koupím omalovánky krtečka a vstoupím do občanského sdružení pro znovuobnovení infrastruktury města Cydonia. Návštěva psychiatra a oční kliniky by taky nebyla k zahození, ale musím nejprve odcestovat do Grand Canyonu, abych se podíval, jestli tam opravdu nějaké linie, také nejsou ! A tomu by jste nevěřili našel jsem linie i na slunci a chystám článek s věnováním, pro páni ochránkyni vědeckého paradigmatu a konstruktivního dialogu, která mě stíhá jak černá ruka.8-o Nejsem geolog a ani cestovatel, nemám žádné hobby tímto směrem a občanské aktivity mě opravdu odpuzují, do pionýra a SSM jsem nechodil. ;-D Vy tam vidíte opravdu chaotickou změť čar? No tak to je se mnou už opravdu zlé 8-o Jen škoda, že zde nefunguje cenzura,, ONI '' by mi ještě ukázali co je to věda ;-ORv

0 0
možnosti
DT

R^:-) linie na slunci

jen se do toho slunce nedívejte moc dlouho

0 0
možnosti
DT

Co přesně tohle pohledává v kolonce "věda"? To už opravdu můžeme vědou nazývat "nakreslil-jsem-si-na-něčí-fotku-chaotickou-změť-čar"? :-)

0 0
možnosti
PK

Víte, já taky dávám spoustu článků do sekce věda, i když je mi jasné, že to není nejlepší označení. Ale většinou to dělám z toho důvodu, že mě lepší kategorie nenapadne. Schválně, kam byste dala tento článek vy?

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. Nejednomu ze zdejších badatelů jste rozšlapal bábovičky, totiž pyramidy.:-)

1 0
možnosti
Foto

to já ne :-) Stačí se na to podívat z blízka, fotky jsou na netu ve větším rozlišení! ( sem se musí obrázky zmenšovat ). Nevím jestli je spojovaní viditelných objektů fantazie, podle mne je fantazie přisuzování těchto objektů umělé tvorbě, ale kdyby tam spolu nesouvisely vzájemně vzdálené objekty úpatími, hřbety a vrcholy, které na sebe navazují protínajícími liniemi, nepřemýšlel bych o tom vůbec! Prostě náhodné, přírodou zvláštně utvořené kopce, ale tak se to rozhodně netváří ! Mě to zaujalo a co si kdo myslí o mých pohnutkách je mi ukradené , stačí se podívat na obrázek, otevřít si program malování a upustit uzdu fantazii, nebo že by jen pozorovat:-)

1 0
možnosti
Foto

Podle fotky 7 soudím, že se jedná o nástupiště útvaru 9. pěchotní divize marťanských pozemních sil. Místa sloužící k nácviku pořadové přípravy jsou na obrázku patrná.

2 0
možnosti
ZJ

No bylo by to pěkné, ale obávám se, že z 99,9% pracuje fantazie :-)

0 0
možnosti
DT

... velice bujná fantazie ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Člověk nesmí jenom něčemu věřit,

musí myslet, přemýšlet a měnit se.

 

...Josef Zezulka 

 


 


 

Seznam rubrik