Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Krásné :-) máte karmu za umělecký výkon. 

Na slunci jsou fleky. Občas jsou hranaté a občas ne. Občas jsou hranaté jenom z jedné strany. Také se pohybují, ano... většinou nějakým směrem, někdy po přímce a někdy ne. Koneckonců, jedná se o elektromagnetické jevy a celý ten cirkus se navíc ještě i točí... 

Zajímalo by mě, proč při vytváření přímek na slunci používáte jenom některé body a většinu jich ignorujete.

Také by mě zajímalo, co přesně má být pointou těchto...echm... výzkumů? Já chápu, že vám to něco připomíná, a že na to jdou nakreslit čáry, ale dál? Smysl?

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, také krásně malujete :-) Já se spíše věnuji malbě olejem, ale tohle co jsem omaloval není moc o kreslení a fantazii. Je to více o pozorování než o intuici a logice. 

Vytváření přímek není o spojování bodů , nebo neviditelných spolu nesouvisejících útvarech. Zvýraznil jsem jen to co tam je pozorovatelné a ve větším formátu , který si můžete najít v obrázcích na google, je to lépe vidět. Zde je to nuceně zmenšené podmínkami rozvržení blogu ! Proto jsou v blogu k dispozici i dva odkazy na postimage , kde jsou snímky stažené přímo s heliowiever.org.

Také by mě zajímalo, co přesně má být pointou vašich dotazů ? Já chápu, že tam nejste schopna vidět to co já, neumíte možná pozorovat a vidíte jen co vidět chcete , tím pádem Vám uniká smysl a Vaše dotazy jsou bezpředmětné ! Nevím na co se přesně ptáte a kam směřují vaše tendenční otázky ? Echm výzkum nevím co je a ani jsem výzkum neprováděl , tak jste si mě asi spletla s jiným blogerem! Nic mě ty čáry nepřipomínají a nevím proč spojují strany vzdálených trojúhelníků a jsou rozpoznatelné skoro na každém snímku Slunce z heliowiever.org. Kdybych to věděl nepíšu blog ! Ptal jsem se v astronomické společnosti ( v sluneční sekci ), bylo mi řečeno, že mám v tomto pokračovat, že je to zajímavé. Snímky jsem jim poslal a dokonce mi linie potvrdili, ale není to předmět jejich zájmu . Odpovědi či vyvrácení jsem se nedočkal , tak proč o tom nepřemýšlet, to je zakázané ?

0 0
možnosti
VS

My jsme vám včas radili, ať z toho fanklubu vystoupíte, ale to vy ne! A tahle pak dopadne každý, přeci Ivetu už pár let znáte. Zlatý retrohračky! ;-D

1 1
možnosti
VH

Trojúhelníky jsou stejně přesné jako kanály na Marsu..

1 0
možnosti
Foto

máte prosím odkaz ? Něco podobného jako je zde jsem řešil v souvisejícím článku o Marsu.

0 0
možnosti
JM

Pan Kavka a spol. vám vysvětlí, že ten trojúhelník je Svatá trojice a zevnitř kouká Boží oko na naše hříchy.. ;-D

0 1
možnosti
DP

D89a61d50a37k 11P25e63t27r

21. 2. 2014 5:43

A je to jasné, kde má UFO základnu. Pejska máte pěkného, zřejmě si s ním své užijete.

3 0
možnosti
PP

P32a31v22e30l 48P62í79p42a

21. 2. 2014 5:29

nemohu si pomoci, ale mate tam na slunci jen flek, který až při velké imaginaci připomíná trojúhelník. Pokud by mi předem nikdo neřek že tam je řeknu hmmm beztvarý flek. Až to bude geometricky přesný  útvar s jasne vymezenými okraji a nepřerušovaný pak dejte vědět pak to bude zajímavé

3 0
možnosti
Foto

Neřeším zde trojúhelníky, které by měly poukazovat na brány do jiných světů a ani nic podobného. Vysvětluji to obsáhleji paní Tanker ! Nejde zde o geometrické útvary, ale o to co je zjevně ,,tvaruje ?'' ohraničuje. Co je to za síť ? Nevím a nikdo mi na to nedokáže odpovědět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Člověk nesmí jenom něčemu věřit,

musí myslet, přemýšlet a měnit se.

 

...Josef Zezulka 

 


 


 

Seznam rubrik