Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je zde několik komentátorů, kteří nejsou schopni věcně reagovat. Pokud mají zájem o objasnění tohoto jevu nechť si sami vyzkouší tento jev v praxi . Do té doby jsou jejich komentáře nesmyslnými tlachy na které je škoda reagovat . Ukazují jen svou hloupost a blbost .

0 0
možnosti
TN

Teda autore, vy verite dobrejm blbinam.

0 0
možnosti
Foto

Teda pane Novák jediný kdo tady věří blbinám jste vy , protože nevíte o čem píšete . Kdyby jste to věděl , nebudete psát takové nicneříkající hlody . Zjevně vám nejde o obsah článku ! A skočil jste ohledně tohoto jevu na vykonstruované nesmysly, tak jako všichni akademici po celém světě . No jo no, ono holt stačí věřit pár jedincům, kteří sesmolí cokoliv jen aby to nepotvrdilo něco co přesahuje hranice současné vědy. Je to celé akademická lumpárna a vy jste zjevně její součástí .

0 0
možnosti
MS

Tak dlouhý článek ... a přitom taková blbost. :-)

0 0
možnosti
Foto

dobře tak mi prosím vysvětlete mechanismus pohybu vzduchu u ruky. Přesně co se děje a jakým způsobem zabere vzduch za překážku která mu stojí v cestě ? Naslouchám inteligentním lidem ! V

0 0
možnosti

Nevím tedy, ale vždyť se to kolečko na videu 5 působením ohřátých hrnků samo roztočí. Hrnky samozřejmě nejsou dokonalé napodobení ruky, takže se kolečko roztočí pomaleji, ale roztočí se. Pokud má Egelyho kolečko detektovat nějakou neznámou vitální energii, tak by mě zajímalo, zda je vlastní jenom člověku, nebo i dalším druhům. Funguje to např. u psa? Funguje to u leguána? U hlemýždě? Funguje to u ovoce? To vše jsou bezesporu živé útvary, takže pokud jsou zdrojem jakési vitální energie , měly by kolečko také roztočit. Možná to je na některém z těch videí, ale nechce se mi ztrácet čas jeho hledáním. Vy se očividně v problematice Egelyho kolečka orientujete, proto se ptám rovnou.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, děkuji za reakci ! Špatně jste se podíval, kolečko na počátku videa u papírové stěny stojí a až když pan Černý upravuje papírovou stěnu, drkne do něj a ono začne rotovat. Netestoval jsem jen hrnky, ale i rukavici naplněnou teplou vodou, abych napodobil tvar ruky (2. video je také v článku). Kolečko se u teplých neživých předmětů nikdy neroztočí, pokud si uhlídáte (odstíníte) své pohyby a testujete z klidové pozice všech testovaných předmětů a především zkontrolujete okna a dveře. Testoval jsem kolečko nesčetněkrát a roztočilo se mi jednou, nechápal jsem tak jsem se rozhlédl a zjistil jsem, že nemám uzavřené mikroklima v okně. Kolečko stálo na stole cca 4 m od něj a přesto se roztočilo. Samo o sobě na stole stálo, ale když jsme k němu přistrčil tři hrnky s teplou vodou začalo rotovat. Pochopil jsme proč díky tomu, že jsem uzavřel okno a kolečko se už ani nepohnulo. Jakákoliv překážka, stěna u kolečka funguje jako svod a usměrnění vzdušných proudů, tedy i deska stolu. Zkušenost s testováním kolečka ve SZÚ s fyziky tuto skutečnost potvrdila. V kabinetu mají prosklenou digestoř, kam jsme umístili kolečko a přiložili k němu tři uzavřené skleničky s teplou vodou. Digestoř měla zaručit klidové prostředí odstíněné od vzdušných proudů, ale v digestoři bylo ještě jedno zapomenuté kolečko cca 30 cm od testovaného kolečka. Obě kolečka rotovaly, hned jsem se podíval po digestoři a všiml si v horní části digestoře odvětracích dvířek do komína. Kolečko stálo před sklenicemi a bylo vystaveno stejně jako to zapomenuté již probíhajícímu vzdušnému proudění v digestoři proto obě rotovaly. Přesvědčil jsem oba fyziky k přemístění kolečka za hradbu sklenic dál od odvětracích dvířek a kolečko již stálo! Testovali jsme i gumovou rukavici naplněnou teplou vodou, kdy kolečko u rukavice přiložené stejným způsobem jako ruka stálo, ale vykazovalo záškuby. Měl jsem se zaměřit podle pana Pekárka na tento jev, který byl podle jeho slov podstatný a já díky tomu pochopil o co jde.

0 0
možnosti
PJ

ten spolek pomatenců mi pije krev už léta...

0 0
možnosti
Foto

Kolecko sem mile kolecko tam, kolecko vice ci mene

0 0
možnosti
Foto

k manifestaci tohoto jevu nepotřebujete Egelyho kolečko, postačí jehla, kterou zapíchnete do korku nebo gumy a na její špici položíte mlýnek vytvořený z papíru viz. : návod ..https://drive.google.com/file/d/0B-cBD5JUJ_aEamZLdTBHN3VNMTQ/view?usp=sharing takže máte v podstatě pravdu V pak už stačí jen přiložit ruku k dílu ...

0 0
možnosti

Na tohle se fakt nedá nic říct 8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1663x
Člověk nesmí jenom něčemu věřit,

musí myslet, přemýšlet a měnit se.

 

...Josef Zezulka 

 


 


 

Seznam rubrik